среда, 7 марта 2012 г.

Зі святом весни!


Я – жінка! Ви чуєте, люди, я свічка,
Запалена Господом на Віки.
Неправда, що я – ребро чоловіче.
Цю казку придумали чоловіки.

Я – жінка. Я – річка бурхлива й неспинна,
Що в повінь зриває верхи берегів.
Хто каже, що я підкорятись повинна?
Це ще одна вигадка чоловіків.
Я – жінка. Природою створена пісня,
Яку чоловік заспівать не зумів.
Я – мрія і спогад. Майбутнє й колишнє.
Я – щось незбагнене для чоловіків.
Я – жінка. Я вільна, як думка одвічна.
На думку не можна кайдани надіть.
Це ти мене в рабство продав, чоловіче!
І грішна я стала з твоєї вини.
Та я- лише жінка. Я прагну кохання
І все пробачаю тобі наперед.
З твоєї криниці я – крапля остання.
Для вуст твоїх згірклих я – липовий мед.
Я – жінка. Я враз перекинусь на зілля
І гоїти рани візьмуся тобі.
Я – непередбачена, незрозуміла,
Я плачу від щастя, сміюся в журбі.
Я жінка. Я, дійсно, слабка половина.
Нехай переможцям лаврові вінки!
Історію творять, звичайно, мужчини.
Але лише так, як захочуть жінки.

1 комментарий:

  1. Взаємно зі святом 8 березня, всього вам сонячного і позитивного, нехай збуваються мрії.

    ОтветитьУдалить

Вы хотите оставить комментарий, но не знаете, КАК? Очень просто!
- Нажмите на стрелку рядом с окошком Подпись комментария.
- Выберите Имя/URL. (Никто не любит анонимов!)
- Наберите своё имя, строчку URL можете оставить пустой.
- Нажмите Продолжить
- В окошке комментария напишите то,что хотели и нажмите "Отправить комментарий"! Спасибо!