вторник, 7 февраля 2012 г.

Бібліоперлинковий дім


Увага! Увага! Спішіть-поспішайте! Господарі й гості, глядіть, не минайте! На блог бібліотечний до нас завітайте! 
Доброго дня шановні добродії! Сердечно вітаємо на блозі Попільнянської ЦРБ Бібліоперлинки. Попільнянщина – це край де народився М. Т. Рильський – людина, життя і творчість якої нерозривні з поняттям «найвидатніший». Багата й щедра наша Попільнянщина і на золоті врожаї, і на таланти народні. В нашім краї народилися, жили й працювали письменники, поети, журналісти, які оспівували в своїх творах велич життя нашого, народу рідного. Скільки тут народних умільців, чий талант вражає оригінальністю та досконалістю. Це М. Шпак, М. Яненко, Б. Остапенко, М. Омельченко, М. Савенець та багато інших талановитих людей. Наша бібліотека створила свій власний продукт – блог бібліотеки. Тепер будь-який користувач зможе завітати на нашу сторінку й ознайомитися з роботою нашої бібліотеки та новинами нашого району. Запевняємо, що Ви завжди можете розраховувати на нашу допомогу та сердечну гостинність. Ласкаво просимо!

6 комментариев:

  1. Вітаю зі створенням першого попільнянського бібліотечного блогу! Маю надію, що скоро таких блогів буде значно більше! Успіхів , натхнення і багато читачів!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Спасибі! Будемо старатися, щоб наш блог був успішним.

      Удалить
  2. Бажаю успіху у блого-бібліоПросторі!

    ОтветитьУдалить
  3. Для мене книга - світло дня,
    Для мене книга - зорі ночі...
    Моя сім"я, моя рідня,
    мій розум, серце, мої очі...
    Без книги я не проживу,
    Вже як без вирію лелека...
    Я і крізь вічність оживу
    В отім святім - бібліотека.

    ОтветитьУдалить
  4. Вітаю зі створенням бібліоблогу. Бажаю творчого натхнення і успіхів))) Побільше цікавої, креативної, пізнавальної інформації і вдячності від читачів)))

    ОтветитьУдалить
  5. О...супер! Вітаю бібліотеку зі створенням свого блогу!!! Переглядатиму його щоразу і дуже дякауватиму за цікаву і змістовну інформацію. Успіхів вам!

    ОтветитьУдалить

Вы хотите оставить комментарий, но не знаете, КАК? Очень просто!
- Нажмите на стрелку рядом с окошком Подпись комментария.
- Выберите Имя/URL. (Никто не любит анонимов!)
- Наберите своё имя, строчку URL можете оставить пустой.
- Нажмите Продолжить
- В окошке комментария напишите то,что хотели и нажмите "Отправить комментарий"! Спасибо!